Dalsza nawigacja w tym serwisie oznacza, że użytkownik zgadza się na użycie plików cookie do celów statystycznych, usługowych i reklamowych. Dodatkowe informacje Zamknij

Odpowiedź na pytania, jakie sobie stawiasz znajduje się prawdopodobnie w naszym serwisie. Zobacz naszą zakładkę z najczęściej stawianymi pytaniami.

1. PYTANIA

Procedura wynajmu

Wypadki, rezygnacje, kradzież, itd.

Konto klienta

Sposoby płatności

Produkty

2. Odpowiedzi

Procedura wynajmu

Po co wynajmować narty w Internecie?

Rezerwacja w serwisie w serwisie internetowym to z pewnością najszybsza
i najbardziej oszczędna metoda wynajmu sprzętu narciarskiego. Można bowiem zaoszczędzić w ten sposób przynajmniej 10% w stosunku do ceny wywieszonej w wypożyczalniach.


W jaki sposób należy wybrać pierwszy dzień wynajmu?

Dzień podany w chwili rezerwacji odpowiada dacie odbioru sprzętu przez użytkownika, odbiór ten jest możliwy dzień wcześniej po godzinie 16-tej.
Np.: 1 dzień wynajmu ma miejsce 6-go lutego; klient może odebrać sprzęt 5-go lutego po godzinie 16-tej.


W jaki sposób należy wybrać ostatni dzień wynajmu?

Dzień podany w chwili rezerwacji odpowiada dacie ostatniej jazdy na nartach, możliwe jest oddanie sprzętu nazajutrz do godziny 10-ej rano.
Np.: ostatni dzień wynajmu ma miejsce 12-go lutego; klient może oddać sprzęt 13-go lutego do godziny 10-ej rano.


Posiadam kod promocyjny. W jaki sposób mogę go wykorzystać w serwisie skiset.pl?

Należy go wpisać na pierwszej stronie rezerwacji, zakładka: „Czy masz kod partnera?


Czy można wypożyczyć tylko narty/deskę do snowboardu?

Tak wystarczy odznaczyć opcje obejmujące buty i/lub kask.


Czy można wypożyczyć tylko buty narciarskie/snowboardowe?

Nie, w tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z wypożyczalnią na miejscu.


Czy muszę wypożyczać kijki?

Kijki stanowią część zestawu razem z nartami.


Pomyliłem(am) się podając rozmiar buta/wzrostu/wagi, co mam zrobić?

Rozmiary sprzętu proponowanego do wynajmu przez nasze wypożyczalnie są na tyle liczne i różnorodne, że z łatwością można wyposażyć wszystkich klientów.
Komfort i bezpieczeństwo klientów to nasz priorytet. Nie będzie trzeba uiszczać dodatkowej opłaty, jeżeli kategoria ostatecznie wynajętego sprzętu odpowiada wcześniej zarezerwowanej.
Jednak w przypadku pomyłki dotyczącej kategorii, wypożyczalnia może domagać się uiszczenia dopłaty na miejscu.


Czy zestaw dla dzieci obejmuje wynajem kasku?

W serwisie internetowym można dokonać rezerwacji zestawów dla dzieci z kaskiem lub bez. Zgodnie z poradą lekarzy specjalizujących się w sportach górskich, silnie zalecane jest wypożyczenie kasku dla dziecka, aby jak najlepiej go zabezpieczyć.


Czy wypożyczalnia jest otwarta w niedzielę rano? Jakie są godziny otwarcia wypożyczalni?

W sezonie zimowym wszystkie wypożyczalnie Skiset są otwarte w soboty i niedziele przez cały dzień.
Aby zapoznać się z godzinami otwarcia konkretnej wypożyczalni, proszę zobaczyć stronę prezentacyjną wypożyczalni Skiset wybraną w zakładce "Twoja wypożyczalnia Skiset"w.


Nie otrzymałem(am) / zgubiłem(am) mój bon wymiany, co mam zrobić?

Bon wymiany można ponownie wydrukować bezpośrednio ze swojego konta klienta.


W jaki sposób można dokonać zmian w opłaconej już rezerwacji?

Możliwe jest dokonanie zmian w rezerwacji za pomocą swojego konta klienta.


Zmiany, jakich można dokonać obejmują:

  • Twój adres
  • Twoje hasło
  • Twoje miejsce przeznaczenia (jeżeli nie przekroczono daty wyjazdu)
  • Terminy wyjazdu (jeżeli nie przekroczono daty wyjazdu)
  • Wypożyczany sprzęt (jeżeli nie przekroczono daty wyjazdu)
  • Uwaga: te ostatnie zmiany podlegają ogólnym warunkom sprzedaży, które regulują zasady anulowania.

Procedura:

  • Wybierz daną rezerwację (jeżeli jest ich kilka)
  • Kliknij na przycisk "Zmień"
  • Potwierdź po dokonaniu odpowiednich zmian
  • Wydrukuj nowy kupon wymiany

Czy dostępność konkretnego modelu jest gwarantowana?

Tak, jeżeli w menu wybrano (płatną) opcję „Sam wybieram swoje narty" dostępną w przypadku niektórych kategorii. Wypożyczalnia zobowiązuje się dostarczyć model tegoroczny, w wymaganym rozmiarze.
Jeżeli wybrany model nie jest dostępny, klient otrzymuje automatycznie sprzęt wyższej klasy.


Czy można otrzymać fakturę?

Fakturę(y) można wydrukować za pomocą swojego konta klienta.



Wypadki, rezygnacje, kradzież, itd.

Co się stanie w przypadku anulowania zamówienia?

Zobacz nasze ogólne warunki sprzedaży: Artykuł 6


Co się stanie w przypadku zniszczenia lub kradzieży sprzętu narciarskiego?

Pierwszy przypadek: w serwisie online opłacono ubezpieczenie na wypadek zniszczenia/kradzieży
Ubezpieczenie obejmuje wszystkie koszty i klient nie musi niczego opłacać w wypożyczalni. W przypadku kradzieży sprzętu, należy zgłosić ją policji/żandarmerii. W wypożyczalni należy wypełnić formularz dotyczący kradzieży/zniszczenia.


Drugi przypadek: nie mam ubezpieczenia na wypadek zniszczenia/kradzieży
Należy omówić szczegóły procedury bezpośrednio z wypożyczalnią.


Czy możliwe jest uzyskanie zwrotu płatności za niewykorzystane dni wynajmu w razie ulegnięcia wypadkowi na trasach narciarskich w okresie wynajmu i oddania sprzętu do wypożyczalni przed przewidzianym terminem?

Wszelkie roszczenia dotyczące zwrotu płatności powinno być otrzymane przez naszą firmę przed upływem 30 dni od przewidzianego terminu zakończenia wynajmu, na adres elektroniczny:

  • E-mail: service_clients,skiset,com
  • Faks: 01 55 39 30 10
  • Drogą pocztową: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - FRANCJA

W przypadku choroby lub wypadku w okresie wynajmu, warunki wynajmu pozostają w mocy.
Takiemu zwrotowi może ulec wyłącznie sprzęt wypożyczony przez daną osobę, a rozliczenie uwzględni wówczas liczbę dni faktycznego wynajmu (po okazaniu zaświadczenia lekarskiego).
W takim przypadku, zwrot płatności (po odjęciu kwoty wynoszącej 1 € brutto od osoby na koszty administracyjne) dokonywany jest za pomocą karty debetowej lub płatniczej użytej do tej transakcji lub czeku bankowego, jeżeli klient opłacił takim czekiem lub bonem wakacyjnym. Zwrot płatności nie obejmie żadnego rozpoczętego dnia wynajmu.


Warunki klimatyczne w stacji narciarskiej nie pozwoliły mi na jazdę na nartach, czy mogę uzyskać zwrot płatności?

Wszelkie roszczenia dotyczące zwrotu płatności powinno być otrzymane przez naszą firmę przed upływem 30 dni od przewidzianego terminu zakończenia wynajmu, na adres elektroniczny:

  • E-mail: service_clients,skiset,com
  • Faks: 01 55 39 30 10
  • Drogą pocztową: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - FRANCJA

W przypadku całkowitego zamknięcia terenu narciarskiego, który jest normalnie dostępny z miejsca wynajmu sprzętu i wyłącznie w takim wypadku, zwrócona zostanie płatność za dane dni po przedstawieniu zaświadczenia wydanego przez spółkę zajmującą się wyciągami w danej stacji.
W takim przypadku, zwrot płatności dokonywany jest za pomocą karty debetowej lub płatniczej użytej do tej transakcji lub czeku bankowego, jeżeli klient opłacił takim czekiem lub bonem wakacyjnym.


Czy możliwe jest uzyskanie zwrotu płatności za niewykorzystane dni wynajmu w przypadku oddania sprzętu do wypożyczalni przed przewidzianym terminem?
z powodów osobistych?

Choroba i wypadek jednej z osób, które wynajęły sprzęt lub zamknięcie wszystkich wyciągów stacji narciarskiej to jedyne powody, jakie mogą pozwolić na zwrot płatności.
Nie będzie żadnych wyjątków od tej zasady.


Czy możliwe jest uzyskanie zwrotu płatności bezpośrednio w wypożyczalni?

Wniosek o zwrot płatności należy złożyć w dziale klienta, wypożyczalnie nie ma uprawnień do akceptowania czy dokonywania zwrotu płatności.
Należy jednak poprosić o kwit poświadczający zwrot wynajętego sprzętu lub jakikolwiek inny dokument poświadczający jego oddanie.



Konto klienta

W jaki sposób można uzyskać dostęp do swojego konta klienta?

Aby uzyskać taki dostęp wystarczy wejść do serwisu i w menu „Moje konto" wpisać adres elektroniczny, z którym dokonano wynajmu, a następnie podać swoje hasło.


Nie pamiętam swojego hasła, co mam zrobić, aby je odzyskać?

W menu "Moje konto" należy wpisać swój adres elektroniczny, a następnie kliknąć na "Nie pamiętam hasła". Nowe hasło zostanie wówczas automatycznie wysłane pocztą elektroniczną.
Użytkownik może je zmienić według własnych upodobań logując się na swoim koncie klienta.



Sposoby płatności

Czy można zapłacić czekiem? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

Tak, wyłącznie dla klientów mieszkających we Francji i jeżdżących na nartach we Francji.
Nasza firma zgadza się na dokonanie płatności za pomocą francuskich czeków bankowych wypłacalnych we Francji, wystawionych w euro na: Commandes Internet CFLS-Skiset.

  • Adres, na który należy je wysyłać:
  • Commandes Internet CFLS-Skiset
  • 424, Bureaux de la Colline
  • 92213 Saint Cloud cedex

Czek powinien zostać otrzymany przez naszą firmę przynajmniej na 12 dni przed terminem rozpoczęcia wynajmu.
Po zainkasowaniu płatności, użytkownik otrzyma wiadomość elektroniczną z bonem wymiany, który należ okazać w wypożyczalni celem odebrania sprzętu.


Czy można opłacić wynajem sprzętu bonami wakacyjnymi?

Tak, wyłącznie dla klientów mieszkających we Francji i jeżdżących na nartach we Francji.
Zalecane jest wysłanie bonów wakacyjnych na sumę mniejszą lub równą cenie za rezerwację, uzupełniając ewentualnie różnicę czekiem bankowym lub pocztowym.
Jeżeli suma bonu wakacyjnego przekracza cenę za rezerwację, nasza firma nie będzie móc zwrócić różnicy.
Czeki powinny być wystawione w EURO na CFLS-Skiset.

  • Adres, na który należy je wysyłać:
  • Commandes Internet CFLS-Skiset
  • 424, Bureaux de la Colline
  • 92213 Saint Cloud cedex

Czek powinien zostać otrzymany przez naszą firmę przynajmniej na 12 dni przed terminem rozpoczęcia wynajmu.
Po zainkasowaniu płatności, użytkownik otrzyma wiadomość elektroniczną z bonem wymiany, który należ okazać w wypożyczalni celem odebrania sprzętu.



Produkty

Czym różnią się od siebie poszczególne kategorie.

Aby uzyskać pełną informację na temat różnych gam wypożyczanego przez nas sprzętu, można zapoznać się z zakładką "Sprzęt narciarski", dostępną bezpośrednio w głównym menu na górze strony.


Czy można wynająć rakiety śnieżne, sanki, kombinezony, itd.?

Nie, te produkty nie są dostępne do wynajmu w naszym serwisie, ale można skontaktować się bezpośrednio z naszą wypożyczalnią mieszczącą się w Twojej stacji docelowej, aby dokonać rezerwacji.